Why won't you give love?

Jag har haft ett par underbara dagar i Chi-townsom Hanna så bekvämt säger. Vi har spenderat mest tid downtown med shopping, jag har bränt tt antal hundra dollar. Men ska det shoppas så ska det. Jag tycker riktigt  mycket om allt jag köt till och med presenterna. Jag kanske behåller dem för mig själv.

Jag ska försöka berätta allt omut.  Chi-town när jag kommer hem. Just nu är Dilara här, Hanna och jag har hi-lightat håret jag har ne känsla av att jagser förskäcklig ut. Haha.

Imorgon är det rotary lunch och på kvällen ska Hanna, jag, Grace och Clint ut och äta ocfh gå på Indiana Jones.

Det är lixom nedräkning nu jag vill inte ens tänka på det. Jag skulle kunna stanna här minst ett poar månader till, jag saknar bara mamma, Roland och min dator faktiskt. Jag vet inte varför min dator men han och jag passar så bra ihop bara. Roland och mamma känns ganska självklart att sakna. Särskilt nät the Taufers  har katt Ruth har dykt upp igen och är superkelig.

Ikväll är det bbq som vanligt och sedan senare ska vi laga lite swedish meatballs till Dilara. :P

På återseende

Kommentarer
Postat av: Lisa

Inte saknar du mig o så ska du behålla presenterna själv...vet inte om du får komma hem =) ska nog oxå se Indiana Jones imorgon...Ha det bäst!!!!!!! Puss o kram

2008-05-29 @ 10:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback