Att vara arg 24/7

Jag känner mig ganska arg 24/7 just nu. kanske för att stressen gått över i frustration för att ingenting fungerar som det ska.

Vi tog det osäkra före det säkra ikväll i alla fall och jag bröt in oss i vår postbox. Där i fanns post från ststens atorisatjonskontor som det heter här. och de skrev att ännu en gång var vidimeringen av våra betyg inte godkända. Hur mycket mer seriöst kan det bli än att någon på arbetsförmedligen skriver på dem? Ja, en notarius publicus kanske men det stod att det räckte med någon på ett officiellt kontor. Hate them.

Fick även en elräkning på 1000 norska kronor, av ett elbolag som vi hade i max max en vecka.

Det går bra nu, rullar på.

Det enda postitiva var väl att jag och Ewa var och destruktiv köpte mat och att det ändå inte blev så dyrt. Haha.

Jag är ikke syk, bare norsk. As they say here.

Kommentarer
Postat av: Ewa

Karman är tydligen på mer minus än vi trodde!

2008-11-21 @ 19:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback