Be careful what you wish for cause you just might get it

Sitter här och ska snart sova. Jag vill ha tillbaka rätt dygnsrytm igen. Jag har ju dock sökt nattjobb och då kommer jag aldrig mer ha bra dygnsrytm ifall jag får det.

Så vad händer på nyår? Jo, Marie jag är sjukt sugen på fjällen. Jag har fan inte vart där sedan jag var ett litet barn. Och som Marie sa: "Du kan gräva en liten snögrotta, sola, ha en engångs grill och varm cholklad så kan vi komma och chilla hos dig mellan åken." Det är väldigt glamoröst att inte kunna åka något. Jag tänkte mer vara en lite hemma fru fn 50-talet. laga lite mat och städa när de andra är i backen. ta en promenad i solen och när de andra kommer hem står maten på bordet och jag är sminkad och håret är lagt efter konstens alla regler. Ja, nyår i fjällen låter bra.


It's a cruel thing you'll never know all the ways I tried
It's a hard thing, faking a smile when I feel
like I'm falling apart inside
And now you're gone, there's like an echo in my head
And I remember every word you said

But you never were, and you never will be mine
No, you never were, and you never will be mine

Kommentarer
Postat av: hanna

fjällen låter ju asnajs! :D

älskar låttexten <3

2008-11-27 @ 08:10:23
Postat av: Marie

Asså nu när jag hör det från dej, blir jag om än ännu mer sugen på fjällen. ;)

2008-11-27 @ 18:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback