Hej världen

Hallå världen. jag saknar er, man känner sig helt bortkopplad utan internet kan jag påpeka. Men nu sitter jag och Ewisen på Burger king och njuter av hambrugaren och oskyddat trådlöst nätverk.

Flytten gick alldeles strålande. Uppackandet gick som en dans eftersom att vi hade fem flyttgubbar och -gummor till hjälp att sätta ihop möbler som aldrig jag och Ewa skulle klarat att få ihop. Tack alla underbara som hjälpte oss att flytta.

Shit jag vet inte ens vd jag ska sktiva. Men lägenheten känns som hemma, men så fort man går utanför dörren är man vilse. Så jag och Ewa håller oss mest inne. När vi åkte til,l Strömmen där vi är nu åkte vi lite vilse men vi höll till höger så vi skulle komma tillbaka hem men då kom plötsligt en strömmen skylt. Så nu sitter vi Strömmens storsenter och väntar på att Jessica ska sluta jobba på brilleland.

Ewa och jag håller lite på att dö av tristess, så vi tittar på film spelar Majhong titans på våra datorer och öppnar oss för varandra. Ett år med Ewa kommer bli rena terapin men som alla vet blir man knäpp på terapi med. Haha. Igår hade vi i alla fall en öppna oss för varandra kväll. Du måste plocka fram slampan i dig, jag ska visa hur.... Som sagt terapi.

Men det känns som det kommer att bli ett bra år och att så fort jag får min legitimation kommer jag att hitta ett jobb. Det känns bara bra helt enkelt.

Det som inte känns helt ok är väl att jag och Ewa insåg i bilen i lördags att vi hade glömt beställa el till vår lägenhet men det gick bra den var inte urkopplad men ska tydligen bli det idag så vi har faxat vår beställning. Så om vi inte har någon el ikbäll blir det att ringa och skälla imorgon för ingenting här fungerar efter sex på kvällarna elle rpå söndagarna. jag hatart...

Vad som inte heller fungerar är att våra mäklare skickat resten av nycklarna som vi ska ha på posten. Även nyckeln till vårt postfack, Så vi får inte tag på nycklarna. Mycket utseende lite hjärna... Men jag tycker om honom ändå, kan nästan förlåta honom för allt puckat han gör.

Jag sknar er där hemma, mest för att jag inte har något internet och har lite svårt att ha kontakt. O jag hade det skulle allt vara så mycket enklare. Men skicka gärna ett mess till mins venska mobil så skickar jag er mitt norksa nummer.

Adjö vänner. Ni är fina och underbara och jag längtar tills ni kommer och hälsar på!!!

Kommentarer
Postat av: Martin

Åh Clara det verkar ju riktigt bra.. hoppas verkligen att du kommer trivas kanonbra :)

2008-11-03 @ 22:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback