So baby check your busy agenda, if you got time for a final round

Ikväll har jag och Ewa kalasat på fiskpinnar och pulvermos. Jag gillar bättre riktigt potatismos men vi har ingen mjölk hemma. Vi hade inte heller någon remouladsås eller ärtor vilket kan göra fiskpinnar till en riktig kalasmiddag.
 
Igårkväll lekte Hanna och jag psykolog. Tack Hanna för att du stannade upp för min skull och struntade i att sova. <3 Ewa och Jessica har provat att leka min psykologer men jag är ju så velig och knäpp. Marie har precis samma problem som mig så henne får jag ingen hjälp av. Haha.

Hanna och jag har en favvislåt. Visit to Vienna med Sahara hotnights. Vi har en favoritstrof i en den som vi sjöng högt en solig septemberdag då vi skulle till Katrineholm för fotboll. Nu har jag lixom sabbat den strofen lite i mitt liv känner jag. We pity your love leftovers. We look down who those who can't say true. Men Hanna säger även att man inte kan rå för sina känslor. Hon är klok min Hanna.

Jag saknar er där hemma höörni. När kommer ni och besöker mig?

Kommentarer
Postat av: hanna

Människor som tror har en chans. ush, den låten förknippar jag från o med nu med dig<3

2008-11-20 @ 22:06:52
Postat av: Sandra <3

När allt har lagt sig lite. Så snart som möjligt! =)

2008-11-21 @ 06:25:22
Postat av: Marie

Vadå, ingen hjälp från mej? haha det är väl alltid skönt att man vet att det finns flera.. en slags hjälp. jag brukar tänka på dej när jag skandaliserar. då känner jag mig inte lika ensam.

2008-11-21 @ 15:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback