The day after tomorrow

Ja det är första advent då hörrni. I förrgår fick jag ett ryck och satte upp mina ljusbollar i sovrummet, det blev kanonbra faktiskt. Fönstreti stora summet är ju så himla stort så jag har lite bekymmer hur man ska göra men det blir nog min adventsljusstake i motten och sedan små ljuslyktor på sidan så blir nog det med bra. Imorgon tänkte jag gå och ttta är de tänder julbelysningen vid Triaden. Mysigt att de gör en grej av att tända julbelysningen.

Idag har jag och Ewa vart och hämtat Linda och Elin på tågstationen och hängt med dem. linda skulel ju och hälsa på Claes och Elin skulle med. Så vi var på Strömmen storsenter och fönstershoppade. Jag fönstershoppade många nyårsklänningar. Hitade verkligen den perfekta affären för nyårsklänningar. Riktigt många fina klänningar. Sedan gick vi hit och myste i världens skönaste soffa och nu har de just gått för att möta Claes och hans "huskompisar" och äta på EGON. Imorgon är vi bjudna på fest dit i alla fall. men Claes kunde inte riktigt lova att det skulle bli hög kvalitet. Haha.

Jaha så nu blir det eventuellt nyår med poolparty. Sjukt bra idé men jag tänker nog inte bada och försötöra hår och smink men om jag känner mig själv när vi har druckit nyårschampangen så är jag väl den första som hoppar/ramlar i...

Ikväll är det dags att åka till Jessica och betala lite räkningar. Tyvärr har Tessan glömt att sätta in förra månadens hyra till mig så nu har jag inga pengar att betala min hyra med. Krångligt är bara förnamnet.

Söndag jag längtar lite till första adevnt då blir det nog lite glögg och pepparkakor. Myyyyys.

  

Kommentarer
Postat av: ulla

Clara, jag träffade Hasse M från ditt gamla jobb idag.

De saknar dig för du är så duktig och rar. Så det kan du ju berätta när du söker jobb.

Sätt inte upp adventsljusstakarna för tidigt. Du vet det är en typisk sörmländsk tradition att aldrig tända adventsljusen före söndagen.

Lev väl!

2008-11-29 @ 17:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback