Update från Sweden

Himmel ovh pannakaka jag är hemma i verige ovh hr inte hört av mig till en kotte om en fikadate.Men ni ska inte känna er sårade eller dissade för jag är i Götet. His Martin med Hanna och Marie. V myse driver och de andra plggar kemi och fysik när jag stillar mina cravings för internet.

I trosdags åkte in samb Ewa hem för att gratulera Andrea och säga hej då, då hon ska resa bort i ett halv¨r. Och jag kan säga att det var tomt i lägenheten när hon försann. Jag låtsades att hon låg i sängen brevid på kvällen när jag skulle sova och sa god natt ändå. Jag hann även tvätta nästan all vår tvätt så Ewa det är bara att d kommer hem igen ch fyller på med nytt. :P

Sambolivet är bättre än förv'ntat måste jag säga. Att vi vet allt om varandras liv. Att Ewa kan hela min släkt, vilka jag tycker om och mer och mindre av dem. Ewa och jag vet allt o varandras problem med närhet.. Det ska vi råda bot på i år. Alla nattliga samtal med Roi som känns som en ny bäta kompis äve fa jag alrig träffat människan. Att Ewa älskar min mat det älskar jag. Att vi sträckkollar på Grey anatomy det älskar jag. Jag trivs förträffligt med sambolivet.


Jag tror även att jag kommer trivas förträffligt i restan avNorge så fort jag fått ett jobb så jag kan roa mg med något. Jag kan inte söka några jobb än då våra legitimationer är sena. Way sena. S Ulla jag kan inte öka några job än. Men när jag ka då sa jag inte ägna mig åt något annat. Jag skrev ett förträffligt personligt brev härom dagen så att alla arbetsgivare ska inse hur underbar jag är.

Jaha så Götet. Satt mig på en buss igår till Oslo och på Oslo satt jag mig på en ny bus till Göteborg. I Göteborg mötte jag och Martin Hanna och Marie vid tåget. Kul att se the party crew igen. Så igår tittade vi på idol drack alldeles för lite och gick till trädgården. Hade så roligt så mycket bättre än Nybron och Nybron står högt i kurs hos mig.

Vad jag gillar med Göteborg är att killarna ofta har kostymer ute på krogen och att de kan dansa. Hanna ch jag tappade dock bort Martin oc Marie. Vilket ledde till att Marti gick hem och att Hanna och jag var på efterfest med Marie på Scandic. Hanna och jag lyckades även tappa bort varandra men vi mötttes på avenyn för att hitta Marie. Jag var ju dock inte på avenyn när jag sa det så jag förvirrade till det för Hanna.

Efterfesten på Scandic ängnades mest åt att lea efter poolen och sedan hamnade vi i frukostmatsalen som var helt tyst och tm. Underligt att man kan komma in fär om nätterna. Vi hängde på Scandic i alla fall i väntan på en ny trådbuss eftersom att de inte går så ofta fyra om morgonen. Seda to vi i alla fall trådbusen hem till Marton och sonade halv sex imorse efter att jag blåst upp Hannas luftmadrass.

Ikväll ska vi äta pizza eller kebab (kebaben i Norge är verkligen inte okej). Sedan  blir det fest på Chalmers med massor av teknik nördar(?). Sedan får vi väl se om det blir trädgårn igen. Jag gillade det starkt. Så får vi se om det är lika ånga människor som muckat ikväll....

So long babes.  Jag kommer säkert med mer uppdatering. Jag ska se hur det går för Hanna och Marie i köket när de pluggar kemi och fysik. Så glad att jg inte pluggar just nu....

Kommentarer
Postat av: Marie

Göteborg baby!



Scandichotel var grymt. haha och trådbussen såklart. ;)

ikväll muckar vi lite till.. haha

2008-11-15 @ 16:34:22
Postat av: Anna

Saknar dig med! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback