Kom kampsång

När du tappat dig helt, när du släcker om natten och tystnaden i ditt
Rum känns så stor att du inte kan andas
Blunda då hårt och viska att allt, allting kommer bli bra

Jag behöver lite bra karma just nu. Men det kommer nog. Jag har en bra känsla i magen. Eller så är det kvällens ostbågar som är den bar känslan i magen.

Ikväll har Jessica, Mads och Jonas vart här. Jonas aka "Balen-Dejt", som han kallar mig i alla fall. De var här och drack och myste lite. Jag och Ewa körde dem sedan till krogen. Jag och Ewa har gett upp tanken på att gå ut innan vi får jobb. Vi behöver spara pengar.

Jag har blivit dissad ikväll tror jag. Och det är jag faktiskt glad för. Bra karma om man är glad för att bli dissad va? :)

 Jag ska försöka lägga ut lite bilder på lägenheten ikväll. Om internet fungerar bra.

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha bra med bra karma. men jag är tveksam till hur länge dissen kommer vara.. vänta du bara. ;)

jag spanade 90or idag. frågan är om det är bra eller dålig karma?!

2008-11-23 @ 02:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback