Visa hela värledn vem du är

Ulla din kommentar om att de saknar mig på HIA värmde mitt hjärta. Jag saknar HIA kanse mest det faktum att juag hade jobb där. Och jag lovar att jag inte ska tända ljusen förren jag vaknar idag...

Idag har jag och Ewa levt la dolce vita. Vi har gjort snöänglar, vi har blitt fulla och snott en oägd skottkärrra i Norge. jag har aldrig mått bätte här. Vi har även träffat första snygga norrbaggen och tro det eller ej men han var bonnunge. Hade kaniner, kor och grisar hemma på gården. Jag klådde honom nästan på armbrytingnig fast han var starkast på plåtslagarfirman. Clara är stolt. Och vet ni hur gärna jag skulle gjort en venpunkrion på honom hans vener stod rent sagt ut ur armarna....

Tack för de fina vykorten idag, ett från Lisa och Totte och ett fårn Amanda óch Anita, värmer ett gamalt hjärta som mitt.

Natti, natti.

Kommentarer
Postat av: Din vapendragare nr one

Ja, Clara det är jag Ewa om du inte förstår det.



klart lyckligaste natten i Norge, kan vara folket kan vara alkoholen. Och vet du, nu när jag sitter breve dig och tittar ut genom vårt fönster så ser jag vår skottkärra !! =)

2008-11-30 @ 03:18:35
Postat av: Linda

hmm.. vad gjorde ni med skottkärran egentligen? Jävla kul fest i alla fall, filmklippen MÅSTE ni bara se! Kramelikram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback