Ålder

Idag när jag hade slutat jobba va jag helt slut. Det har vart att göra hela dagen, pacemakeroperstioner hit och dit och patienter högt och lågt. Vi hade inte en enda ledig säng klockan nio imorse och när det ramlar in en patient då är man inte överlycklig. Inte patienten heller kan jag meddela. Men det har gått idag trots allt, ordnat kaos som vi kallar det.

Men i alla fall när jag slutat var jag helt ihjäl och jag önskar då jag kunde suckat lite för mig själv och utbrustit Jag är inte 20 år längre. Men nu är ju saken den att jag är 20 år och kan inte säga så. men faktum är att jag var helt slut och vill med ha ett sådant talesätt. Jag är inte 17 år längre, kanske? Det är ju i alla fall tre år sedan.

Så när jag kom hem efter att ha vart nere på stan och köpt lite grejer somnade jag som en stock och nu är jag här inte ett dugg piggare men fyra timmar senare och lika mycket att göra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback