Allå

Jag ska skriva ett kort inläggs edan ska jag diska för jag kom mig aldrig fr med det igår eftersom att jag satt och pratade med Jessica på msn. men egentligen var det Mads. Hur kan en norrmann lura mig på msn är frågan? Jag trodde bara att Jessica skrev lite snabbt och bkandade in lite norska ord som hon gör ibland. Detta kunde blivir slutet av min vänskap med Mads om han inte avslöjat ig så fort. Haha.

Födelsedagskalas igår. Mysigt att träffa familjen som vanligt. Gunvor och Arna kom med. Kul att träffa dem innan man drar till Norge. Även sista gången jag träffade Berit innan. Det är nu man börjar tänka, sista gången jag träffar NN innan jag drar. Känns underligt. Tessan fick i alla fall en dammsugare av mig, Lisa och Totte. Hon blev glad. Jag blve lite förvänad för det men hon behövde verkligen en dammsugare. Hon får inte ta med Odd Fredriks, den är typ 20 år gammal och har ett lyse där framme. Varför ska man ha ett lyse på dammsugaren, tänder man inte när man dammsuger? För den är en sådan man inte kan böja in under sängen så man kn alltså bara se hur dammit det är under sängen utan att gör något åt det....

Ja, ja. Men kalaset var trevligt. Sjukt god och fin cheesecake Tessan och Anna hade gjort. Eller shiiiiiskake som mamma sa när hon skulle vara rolig. Kul mamsen. ;)

Hanna kom kommer inte ham förren på onsdag.  Jag har vart så puckad och gått och förberett mig på att han skulle komma hem igår. En fika idag, tala i telefon länge igår. Kan ni då fatta besvikelsen när jag inser att nej hon kommer inte hem förren på onsdag då jag skickade ett smått panikslaget meddelande till henne igår och frågade hur dags hon kom hem. Bittert är ordet.

Som avslutning här kommer en liten konversation från i fredags.
NN: Vad vill ni lyssna på för musik?
S: Clara, vad vill vi lyssna på?
C: Vi är från landet vi vill höra Johnny Cash.
En Johnny Cash låt spelas. San Quentin för att vara exakt.
NN: Jag gillar inte Johnny, jag gillar bara cash.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vet du hur bra det är med lyse på damsugaren eller? Då kan man ju se under sängen ordentligt! :P Haha!



Jag hoppas verkligen inte att det var sista gången vi sågs innan du åker till Norge!



Hoppas allt är bra med dig, och du, jag håller med Chiiiscaken jag och Tessan hade gjort var riktigt GOD! :)



Kram kram

Postat av: Anna

Skrev en kommentar förrut, men vart fan tog den vägen?!



Du Clara det är ju jätte praktiskt med lyse på dammsugaren, tänk va bra man ser när man ska städa under sängen och sånt. :)



Ja chiiiiscaken var jätte god, den hade vi lyckats bra med. :)



Jag hoppas verkligen inte att det var sista gången vi sågs innan du åker?!



Ha det så bra.

Kramar

Anna

2008-10-27 @ 12:22:25
URL: http://annalisjo.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja nu var den plötsligt där, men då har du ju 3 kommentarer nu. :) Hehe

2008-10-27 @ 12:23:11
URL: http://annalisjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback