Att besöka sitt barndomshem

Gud jag blir alldeles matt bara jag tänker på det. Det blev väl ingen kanonkväll igår direkt, mamma och Tessan blev sjukt osams. Till slut blev de sams i alla fall. men jag ska försöka minnas mitt eget löfte, att inte spendera en helg med bara mamma och Tessan i Husby. Det kan bli väldigt turbulent.

Men idag bev en mycket trevlig dag, jag och Tessan åkte vid tio och plackade svamp. Som vanligt när man är med Tessan så hittar man masor med svamp. Bra, bra. Jag har en del med mig hem nu. Sedan blev det att åka till mormor opch morfar med mamma och käka kålpuddig. Jag älskar fan svensk husmanskost. Sedan skjutsade mamma hem mig och hon och Tessan åkte till paps.


Tessans favoritträd, mycket underligt träd. Och vilka underliga männsikor har favoritträd? Okej jag har med ett favoritträd, klätterträdet i Husbyhagen...


Tessan och Oliver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback