Fest

Jag var på fest hos Annika igår. Mycket trevligt, jag var fett nervös när jag kom dit eftersom jg inte kände någon som var där trodde jag. Men Malin och Annika var ju där. Sedan ramlade även Hadde och Mia in. Så roligt att Hasse kom, han är så störtskön människa. Någon som mer är störtskön är Annika, jag vet att du läser min blogg Annika. Och jag gillar dig. Hon påpekade igår vad hon saknade på min blogg citat från henne. Så här kommer ett citat från Annika.

Vet du vad jag saknar på din blogg Clara, citat från mig. Tycker du inte att jag är rolig?
Men som jag sa igår Annika du är så rolig att det är svårt att välja vad som är roligast. ;) Jag har ett favoritcitat från Annika men då skulle hon slå mig så himla hårt, då detta är sagt på en minst sagt händelsefylld efterfest.

Just det jag skulle berätta en sak att igår när en del folk skulle jag ut så var ju jag inte sen att följa med. Men sedan när jag kom ner till san så bangade jag, jag är stolt istället blev det en hamburgare från grillen och gå och lägga sig. Annars hade jag väl aldrig kommit upp idag...

Kommentarer
Postat av: Ankan

haha du är störtskön! äntligen vart jag nämd i din blogg. Vet inte vilket citat du syftar på som skulle göra mig så upprörd. Du får berätta imorn på jobbet. Tänkte vi ska vara ett vårdlag. puss

2008-10-05 @ 21:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback