Försoningen

Jag har nu tittat på försoningen. Jag tyckte om den samtidigt som jag inte gjorde det, jag hatar hjärta och smärta i filmer för jag gråter alltid som ett litet barn då. Sedan börjar de blanda in vaskulärdemens i slutet då gråter jag ännu mera. Så nu är klcokan mycket och jag är alldelses söndergråten men om jag lägger mig och ska sova kommer jag bara gråta mer. Därför tänkte jag att jag ska titta på Fröken Sverige, jag gillar den. Tjejer som tror att de är så vänstervridna bara för att det är så coolt. Varför är det inne att vara vänstervriden, jag respekterar dem som verkligen är det men att det ska vara trend att vara det. Prcis lika töntigt som det är trend att vara extremt högervriden nazist. Jävla skitungar. Skönt att jag alltid är mig själv, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback