G5

Sista fikan med G5 ikväll. Ewa och Sandra vilka undrbara flickor. Hur ska jag och Ewa klara oss uatn Sandra i Norge? Det blev en snabbfika med en glassstubbe i Sandras och Roberts underbara lilla hus.

Sandra tycker inte att hon och jag har något gemensamt längre. Haha. Men har vi någonsin det? ;) Alla i G5 är så himla olika och det går så bra ändå. Det är det jag älskar.

Jag älskar att jag kan komma och berätta allt puckt jag göt och Ewa och Sandra bara suckar åt mig. Säger hur dum jag är men att de tycker om mig efter ändå. Mina fina tjejer.



När vi sa hej då så var det ändå inget hej då. Det är på återseende, Sandra.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är väl klart att det bara är på återseende. =)

Kommer sakna er!

2008-10-29 @ 07:14:44
Postat av: Sandra

Det är klart att det bara är på återseende. =)

Kommer sakna er!

2008-10-29 @ 07:16:20
Postat av: Ewa

Herre gud, jag mår bra med er !

2008-10-29 @ 20:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback