Hang up

Jag tittade ju som sagt på Fröken Sverige igår, jag gillar verkligen den filmen., Och nu här jag fått världens hang up på en låt från den filmen. Jag bara älskar den.

Har haft en intensivkväll på jobbet, men intensivt är ganska skönt då slipper man tänka så mycket. Eller man tänker ju sjukt mycket då, men bara på saker som berör jobbet och hur man ska lägga upp det resterande arbetspasset. Och vad skönt det är att gå hem klockan halv tio och känna att man har nog kanske gjort lite nytta. Även om jag inte lyckades när jag stack en patient. Okej inte så stor suprise där inte, jag hatar butterflynålarna.

Imorgon när Hanna slutat skolan ska hon hänga i min lägenhet tills hennes utbytes student ska åka med henne hem. Alltså ska hon hänga i min lägenhet sex timmar när jag jobbar. Haha. Hon erbjöd sig och diska och jag ska nog ta hennes erbjudande på allvar eftersom att jag har insett att jag inte hinenr diska imorgon då jag beslutat mig för att gå till banken på förmiddagen.

Nu ska jag äta lite salld och sedan sova va. Dags för det snart känns det som.

Kommentarer
Postat av: hanna

du kommer komma hem till en skinande lägenhet imorgon kväll;)

2008-10-06 @ 22:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback