Jessica hon är en sådan som fattar saker 2 sek försent, det är en del av hennes charm =)

Jessica säger:

jag lagar kotletter, de blir fett goda tror jag

Clara säger:

det tror jag med. men lite sent va?

Jessica säger:

nej nej för fasen

Clara säger:

haha

Jessica säger:

mads kommer snart hem, om en timme. stackarn måste ha mat, o jag har inte ätit nåt riktigt idag

Jessica säger:

hemmfru AB

Clara säger:

ja ja då är jag med. oprah äter ingenting efter sex..

Clara säger:

men hon är ju tjock ändå.

Jessica säger:

haha, hur kom vi in på sex?

Clara säger:

ja men klockan sex...

Clara säger:

nu fantiserar du...

Jessica säger:

haha!!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hehe tur att man är medveten om att man är lite trögtänkt :P Mads sa ngt häromdagen som du Clara har menat i många år nu. "Jessica, du fattar skämten först när alla andra redan har skrattat klart".

2008-10-08 @ 22:15:27
Postat av: Clara

Att det tog så låmg tid för Mads att fatta det, eller så har inte vågat sagt ngt... :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback