Just dance

Det var sjukt kul igår på Nybron måste jag säga. Förfesten var med najs även om den började sent och slutade sent. Massor med folk på Nybron, lovley med löning. Även om alla utom jag typ hade fått lön, underbara landstinget betalar ju ut lönerna den 27:e. Sedan blev det efterfest i Skiftinge som fortsatte i min lägenhet. Underligt.

Jag vaknade imorse och var helt ihjäl i alla fall. Fick sova en stund efter maten på jobbet så att jag ens skulel klara dagen. Mitt jobb är underbart. Underbart är kort, alldeles för kort. Sista helgen på HIA. Men vad kan vara bättre att avsluta sista helgen på HIA med att Lena jobbar lördagkväll och lagar sin underbara mat. Jag är fortfarande mätt fem timmar senare.

Jag mådde så illa idag på jobbet och jag förstod inte varför, sedan kom jag på att jag mr illa när jag är riktigt hungring och jag orkade inte äta någon lunch. Så när åt jag senast då? Jo vid tre igår sedan åt ag igen vid tre idag. Ett dygn utan mat, ett dygn då jag sova ungefär tre och en halvtimme. Jag var lite sliten va...

Åh men nu måste jag berätta vad jag var allra mest nöjd med igår och det var mitt smink. Klockren sminkning. I loved it. Gröna ögonskuggan från MAC är nog ett av mina bästa inköp på sminkfronten någonsin.

Jag är varken hjälte eller bov. Bara lite lost....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback