Kväller

Nu är jag hemma i lugn och ro efter en fartfylld dag på jobbet. Jag städade lite sedan kom Bea och vi fikade och jag fick alla doftljus som jag beställt Sedan gick jag och la mig framför tv:n och smanade så klart. Jag och Annika har insett att vi inte riktigt pallar att jobba dag, en tupplur är ett måste efter en dagtur. Hoppas jag kan sova ikväll bara. Men planen är jag ska somna direkt efter Greys anatomy.

Onsdagar är väl underbara tv-kvällar: Bonde söker fru och Greys. Lovley. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om Bonde söker fru om mman ska skratta eller gråta. Just nu är det slötittande på högnivå.

Jag fick just ett sms från Henning då han skrev att han gärna kommit på min förfest om han inte legat ute i fält i tio dagar just då. Ja, men jag försökte i alla fall.  

Madde tipasde mig om ett underbart
klipp på alla var favoritsajt youtube.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha bamsekillen var grym!

2008-10-23 @ 20:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback