Lägenheten

I love love love vår nya lägenhet. Mitt internet har inte fubgerat på två dagar därför har det blitt dåligt med uppdatering ochy då satt jag vid datorn och inte hade något för mig. Så då ritade jag vår ägenhet på Paint, jag tänkte lägga ut den här. Då vill jag bara påpeka att jag är oteknisk även om jag låssas att jag är teknisk, därför är den här allt annat än skalenlig och dörrarna är skrattretande. Jag vet....


Så det här är Ewas och min nya appartment. Om ni har tur kanske jag lägger ut en möblerad bild med om mitt internet, tv och telefon slutar fungera igen så jag inte har något att roa mig med förutom Paint.


Jag var virrig och trött, jag var sliten och nött
Allting runt omkring mig gick i ultrarapid,
och jag hade inga veckor, inga dar,
bara en röra av en massa tid
Jag ville hitta en bra paroll
Nånting och tro på nåt som tog mig upp en bit över noll
och hon mötte mig med sitt leende
Hon sa, "Ta min hand, jag följer dig, vi ska åt samma håll"
Tack Ewa, för att du ens kan tänka dig att stå ut med mig i ett år.

Kommer ni verkligen att stå ut med mig i ett år??



Knappast...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback