Plus och minus

Lite plus och minus i mitt liv just nu...

+
Att jag har så mysiga vänner.
Att det luktar kanelbulle i hela min lägenhet.
Att jag ska flytta till Norge snart.
Att jag ska ta med bullar till jobbet imorgon, kommer att bli uppskattat.
Att jag har lyckats packa en låda inför flytten.
Att jag har mycket roligt inplanerat om helgerna, mitt torra trista neggia helgliv är slut. Let's get redy to rumble.

-
Att jag är så neggig just nu.
Att det är trist att städa och packa.
Att jag är så velig med att höra av mig till folk.
Att allt som händer här hemma förutom att umgås med vänner och familj känns bara dötråkigt och jag vill bara flytta då.
Att jag inte längtar efter att gå till jobbet längre.
Att jag bara lyckats packa en låda i helgen.
Att jag har massor av bullar att förpacka i påsar.
Att jag inte har städat i helgen även fas jag gav mig själv "kulförbud" om jag inte gjorde det.

Jag är så himla neggig, men ikväll ska jag lägga mig i soffan och glo på Försoningen, jag har velat sett den sedan den kom ut på bio. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback