Produktiv

Idag har jag spederat cirka 16 500 kronor utan att fått lön. Idga har allstå jag och Ewa betalat deposistionen till vår lägenhet sedan åkte vi till ÖB och handlade för 2000 kr. Om vi inte har skurmedel, schampo och ris så det räcker i ett år nu säger jag upp mig... Vi handlade verkligen hur mycket som  helst men kul var det. Vi fick även beöm av tanten i kassan att vi skötte det så snyggt så att det gick fort och smidigt. Bra, bra.

Nu har jag snabbtvättat håret och ska snart till jobbet.

Jag känner att detta har vart en välidgt produktiv dag och jag känner mig redan nöjd. Får vi se om jag orkar uträtta ågra storverk på jobbet då. Det är ganska hårt tryck på jobbet just nu med överbeläggnigar och patienter högt och lågt. Även tomma sängar högt och lågt, konstigt att det finns tomma sängar när det är patienter över överallt.

Sedan imorgon är det te att jobba dag och försöka städa lite mer. Jag hann ju halvvgs med badrummet igår och ska hinan resten ikväll sedan blir det resten av lägenheten imorgon efter jobbet.... Party mitt liv låter va? Men man städer ju näår det vanskas party så mitt liv kanske är lite party trots allt. :P

Nej nu måste jag gå.. Totalt meningslöst inlägg, igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback