Prova på

Nu ska jag sätta mig framför tv:n jag ahr drabbats av någon slags paltkoma i hela mitt liv och om jag har gjort lite bra saker på dagen orkar jag inga bra saker på kvällen. Som om jag har jobbat det är bra, noll energi till att städa. Men idag har jag hunnit mycket på min to do list. Så nu ska jag sätta mig framför tv men dtorn i knät och skriva rent min cv lite. Bra blaning av nytta och nöje.

Sedan ska jag lägga in bilderna jag tog idag när jag var ute och gick och sedan lägga in dem på  bloggen. Fick lite mysiga promenadbilder idag. Jag var ju i hemtrakterna idag och myste lite med Georg och tog sedan en promenix med Hanna och ventilerade lite. Eller som Hanna sa: Jag måste bara älta lite.

Jag tittade även på Babe den modige lilla grisen med Georg. Och insåg varför man bara ska köpa svenskt kött i affären. Jag mår illa av att bilderna från grisgården med helt mörka ladugårdar och grisar på flera våningar är verklighet i vissa länder. Säga vad man vill om djurskydd men i Sverige har vi kommit så himla mycket längre än andra länder. Blä för utlänskt kött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback