Så nära får ingen gå

Jag hade ett litet skrämsel moment ikväll. Hannas mamma ringde och frågade om jag hade hört någonting från Hanna för hon hade ju åkt från mig vid nio och var inte hemma vid 22.20 när Eva ringde hem, till Hanna och till Mirandas mobil. Jag fick alla möjliga hemska syner framför mig när hon ringde. Sedan ringde Hanna mig lite senare och berättade att hon och Marianda hade vart hos Britt (Hannas mormor) och ätit tårta eftersom Hanna och Britt hade namnsdag idag.

Så nyss fick jag ett mess från Eva: Självklart var de hos Britt och åt tårta... Eva. Klockrent. Jag förbredde mig till och med för att de skulle ha krockat och spendera en natt på akuten. Tur att jag inte har vild fantasi.

Detta var kvällens inlägg och hela dagens för den delen. Föresten så har jag med namnsdag idag. Hela 50 minuter till. Grattis mamma, mig själv, Hanna, mormors syster Birgitta och Britt på namnsdagen! Halva tjocka släkten nästan...

Kommentarer
Postat av: Ewa

Grattis =) Har faktiskt tänk på dig hela dagen. Men med ett kollektiv i huset räcker inte tiden inte riktigt till. =)

2008-10-07 @ 23:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback