Sista inlägg innan sömn

Jag lästa Ullas kommentar på Ewas blogg. Det går att skratta och gråta någon annastans än i Malmköping. Ulla kommer här då och då med sina klockrena kommentarer. Men appropå den kommentarer så kom jag och tänka på praktiken i London med Ewa. Det var det blod (nästan), skrattar och tårar i mängder och detta var bara under två veckor. Jag ser fram emot ett spännande år....

Nej dags att komma ner på jorden och sluta vara så jväla blödig och sentimental. Tänk på elaka saker vänner och familj gjort så att man inte saknar dem så förbannat. Synd att jag har perfekta vänner och familj. Perfekta på sitta unika vis. Precis som mig.

Annika var så rolig ikväll på avtackningen, hon stod och fröskte fiska lite om mig men jag fattade verkligen inte. Är det någon speciall du kommer att sakna? Jag: Jo men mamma är ju väldigt speciell. Ja, men någon som inte är familj... Jag börjar berätta om några nära vänner.  Men Clara någon kille??? Okej jag är puckad. Men nej det finns inte en kille i den här staden jag kommer att sakna och det är väl det bästa av allt. För om jag hade en kärlek skulle jag inte klara detta. Älska att vara ensam och självstädning, men ha mamma att hålla i om det blåser.

Natti, natti.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Håller med om att vi är väldigt speciella, men inte alltid positiva så du får tänka på våra negativa sidor, det är de som har övertaget i alla fall hos din mamma o systrar =) men jag häller med din gamla lärare i det hon skrivit till Ewa...men jag kommer sakna dig sjukt mkt...tur jag har till söndag morgon på mig att umgås med dig...=) Älskar dig så mycket!!!!!

2008-10-31 @ 09:24:30
Postat av: Lollo

lycka tilll nu Clara! lovar dig att det blir toppen! kramar

Postat av: Lollo

lycka tilll nu Clara! lovar dig att det blir toppen! kramar

2008-10-31 @ 10:37:13
URL: http://louisehildenborg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ha det så himla bra i Norge :) Kom ihåg filmen om du känner dig nere ;)

P.S Patrik ska fixa skype imorrn :)

Vi ses ! Kramar

2008-11-01 @ 15:27:36
Postat av: Sandra <3

Nu kommer det ta ett tag innan du går förbi mig på amarant igen. Jag har nu insett det.. =(

Hoppas flytten gick bra. Kramar

2008-11-01 @ 18:10:18
Postat av: Hanna

Säg gärna vad du tycker om min nya design :)



Och glöm inte att anmäla dig till Veckans Blogg om du inte har gjort det . I rätt inlägg. Kram

2008-11-01 @ 18:32:40
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Anna

Heeej då Clara. :( Hoppas du får det jätte bra! Vi ses i Norge om ett tag! :)



Puss o kram

2008-11-01 @ 18:55:00
URL: http://annalisjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback