Sömn

Hade ju förfest här igår. Var en trevlig tillställning emn alla var lite trötta denna fredagkväll kändes det som. Många av oss hade jobbet i alla fall så när vi var på väg till krogen föll en del av så att säga. Själv så gick jag hem tidigt och la mig efter en tur till både Nybron och Harrys, det var dock inte särskilt mycket drag någonstans.

Värt att nämnas är väl vår lilla sång stund i köket. Row your boat i kanon, Druken sailor med lite textfusk (i alla fall från mig) och Rönnerdal med massor av känsla och stämmor.

Jag hade visst skrämt Marie inatt med. Hon kom in och hälsade när hon kom hem och jg låg och sov. Sedan gick hon på toa och när hon skulle gå och låsa dörren stod jag helt tyst i köket i mörkret och skrämde skiten ur henne. Jag har inget minne av detta, antagligen gick jag väl i sömnen, dock så minns jag att  vi låg i sängen och diskuterade kvällen. Frågen är om Marie inte bara såg i syne eftersom jag inte minns köksincidenten men jag minns att vi pratade i sängen... jag minns inte heller hur jag kom till sängen och när jag har frågat ut Marie om vad som hände lät allt lite luddigt.

Jag hade i alla fall en trevlig kväll och jag vet att Hanna hade det eftersom hon ringde mig när hon kom hem och sa att hon var i himlen. :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag såg vad jag såg.

haha tack för en trevlig kväll, natt, dag :)

2008-10-19 @ 20:27:16
Postat av: Martin

tack för i fredags clara, det var trevligt



i synnerhet sångstunden, sådant uppskattar jag alltid grymt mycket! haha!

2008-10-21 @ 13:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback