Soon I have to leave it




don't wanna see the same pictures all over
And I've been standing on the same spot now since it's been over
Could some one promise me a new chance, as you promised
I don't wanna wake up knowing I don't have a future

Självklart pirrar magen och allt känns härligt nytt och spännande. Men samtidigt är jag en av de mest hemkära personer som finns. Det faktum att det inte kommer att vara en halvtimme med bussen hem för att ta en promenad med Oliver till mormor och morfar känns tufft. Att inte kunna träffa min mamma minst en gång i veckan och prata med henne varje dag känns ännu tuffare. Lilsa, Tessan, Thomas, Georg och vännerna kommer jag sakna så att det gör ont.

Jag vet att jag har sagt att jag inte är längre bort än en tågresa, men jag kommer sakna er.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag kommer sakna dig oxå men vi kommer o hälsar på...det lovar jag!!! Puss o kram

2008-10-21 @ 10:30:46
Postat av: hanna

vi kommer sakna dig.

2008-10-21 @ 11:50:15
Postat av: Jag kan bara hålla med övriga..

2008-10-21 @ 15:40:44
Postat av: Marie

haha tektiska jag och skriva min kommentar på namnet :p

2008-10-21 @ 15:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback