The bucket list

Jag vet inte om ni har sett filmen men att trilla av pinn på egeslka heter Kick the bucket och efter det gjordes en film som heter The bucket list. Underbar filmen med Morgan Freeman och Jack Nicholson. Men det var inte det jag skulle skriva om.

I Filmen gör de en lisa pås aker de vill göra innan de dör. Och jag inser jag vill också ha en sådan lista, kanske inte för att jag har fått ett besked om att jag ska dö i cencer inom det närmaste snarare att jag vill ha saker att se fram emor mål i livet. Men det ska inte vara någon ouppnålig lista, det ska vara en realistisk och bra lista med saker som jag verkligen vill göra.  Därfölr kommer denna lista ta lång tid att göra för man måste ju tänka igenom allt nogrannt. :P

Vad jag är helt säker på att jag vill just nu är att ha något att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback