Underbar helg

Förfest fredag, inflyttningsfest lördag och födelsedags kalas söndag. Jag har haft en super helg.

Jag hade skit kul hos Minna igår, jag kom sent som vanligt. Men jag har valt att skylla det lite på att jag hängde med Marie så länge inte att jag fastnade framför High school musical innan jag skulle gå. Men väl framme hos Minna var det trevligt. Jag fick paket; Vågahls. Av mina fina arbetskamrater. Jag kommer sakna dem sjukt mycket. Vem ska jag sjunga Glädjens herre med nu när jag inte jobbar med Krisin längre?

Sedan plockade vi fram Singstar, krde tjejerna mot killarna. jag var med killarna och vi hade den blå micken till att börja med och vi förlorde hela tiden så då valde vi attb skylla på micken. Då tyckte tjejerna vi gnällde så vi bytte och då vann vi plötsligt. Då visade det sig att den blå micken glappade. Så vi var bättre än vad vi trodde. Sedan satte vi iugång och spelade Våghals men vi använde bara Sanning frågorna, för vi ville inte sätta igång och sms:a folk på natten. Carros sambo Andreas fick alla frågor om döden och jag fick frågorna om sex. Kristin fick den underliga frågan när hon använde tops och tandtråd senast.

Idag har jag lyckats packa en låda och torkat golvet i köket då någon spillt ut enormt mycket grogg under mitt köksbord och inte torkat upp det i fredags. Nu ikväll så har jag vart hos Berit och uppvaktat Anna på hennes födelsedag. Ätit tacopaj och  maräng och cholkadtårta.

En riktigt kul helg. Men både vila, lite nyttigt gjort och kalasande. Summa sumarum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback