Underligt

Jag känner mig underligt nedstämd och jag hoppas att det snart går över. Men jag håller på att ladda hem två filmer som nog ska muntra upp mig. Maid of honor med Patrick Dempsey (McDreamy från Greys) och 27 dresses. 27 dresses har jag redan sett och den var ju så bra. Jag övervägde en studna tt jag skulle se på Broarna i Madison County men insåg snabbt att jag skulle bryta ihop om jag tittade på den själv. Kanske ska bjuda hem Hanna och Marie på filmkväll, jag tror de skulle uppskatta den.

Det är alltid sköntt att bryta ihop tillsammans med någon när man ser på film. Men jag bryter ofta då bara ihop lite granna sedan bryter jag ihop ännu lite mer när man lämnat sina vänner.

Jag minns när jag ver 11 år och såg Tictanic ppå bio första gången då bröt jag inte ihop lite granna jag bröt ihop helt totalt på bio och hulkade och folk vände sig om och tittade. Faster Barbro som jag var där med försökte få ut mig därifrån men jag vägrade för jag skulle se hur den slutade. Jag kan dock tillägga att jag var 11 år, nu har jag insett att man inte ska titta på sorgliga filmer på bio.

Kommentarer
Postat av: Marie

Det skulle uppskattas. I´m always up för en filmkväll clara, det vet du. ;)

2008-10-12 @ 13:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback