Varför?

Varför finns finns det ugnar, och varför finns det plåtar och varför finns det formar?

Anna vem ska jag skylla min ynkedom på annat än dig? Haha

Idag har jag upptäckt ännu en bakantings blogg och jag blev glad för den var massor av fina bilder i, det är så när folk är intresserad av foto. Jag önskar också ofta att jag är intresserad av det. Då kunde jag göra en snygg header med till min blogg men som sagt jag är alldeles för oteknisk för.

Jag älskar i alla fall
bloggkoll.com, jag vet lixom redan att jag sitter alldeles för mycket framför min dator men bloggkoll det sparar så mycket tid åt migså att man slipper gå in och kolla alla femtioelva bloggar man läser varje dag och se ifall de har uppdaterat. Sdean kan man ju även plcoka bort de man inte gillar, jag har idag lagt till två och ska nu plocka bort två. Det gåt jämt ut. Eler egentligen inte för de två jag ska plocka bort jobbar med sina bloggar och uppdaterar hela tiden och jag orkar inte läsa allt om deras något ytliga liv.

Jag tycker det är skönt att vara bra och felfri så att jag kan klaga på andra. Just nu känns det som att jag klagar på folk hela hela tiden. Mest på folk jag inte dock. Skönt att vara fördomsfri.

Kommentarer
Postat av: hanna

haha, björn gustavsson är underbar!

"kommer in? jag kommer knappt uuuuuuuuuuuuuuut!"

det är så det kommer vara för dig på harrys ikväll;) hat kul!

2008-10-10 @ 19:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback