Weddig today

Jag har nu lyckats att göra min allra första utbetaling till Norge via internetbanken. Ett liet steg för mänskligehten ett stort steg för Clara. :D

Idag när jag gick hem från jobbet så gick jag och tänkte på bröllop och tänkte lite hur mina vänners brölopp skulle bli om jag tänkte på deras lovlet personligheter. Alla är inte med, bara tre faktiskt men så här gick min tankar lite:
Hanna: Allas vår USA tjej ska ju ha ett glammigt Las Vegas bröllop, coolt som fan. Jag trr verkligen inte hon drömmer om det men jag drömmer om att vara tärna i Vegas, haha.
Jessica: Norskt vinterbröllop. Släde i sön efter vackra hästar.
Madde: Så himla traditionellt svenskt sommar- eller vårbröllop.

Jag älskar att knalla hem från jobbet och dagdrömma om helt onödiga saker. Jag har dock bara sett en brudhum framför mig och det var Jessicas som Hanna och Madde ni får bestämma er själva vem ni vill gfta er med. Mads är redan vikt för Jessica. :P

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag tror jag väntar ett par hundra år med bröllop. Men fint att du ser att Mads är brudgum :P

Postat av: hanna

men clara då, jag som hade tänkt gift mig i öja kyrka! :O bara för dte slutar det säkert i vegas med nån amerikansk överviktig kristen bush-älskare som endast åker i sin XXXsize truck ute på majsfälten. haha

2008-10-08 @ 21:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback