Bra kväll

Jag tänkte ligga framför tv ikväll och bara stirra men jag hade ju glömt att jag och Annika skulle gå och titta i nya affären Moni på stan, hela stan hade ju kvällsöppet. Så strax efter sex knallade vi ner, nyfikna på Monkis utlovade modevisning, det blev ju inte så mycket av det nej. En pytteliten scen så vi tittade inte ens på den. Men kul att Monki kommit till stan och att Vero Moda är tillbaka.

Jag hittade i alla fall en väldigt fin och skön cardigan på Gina som jag inhadlade. Sedan blev det en pizza på Grappa med, riktigt goda pizzor det. Mest sugen var jag på att köra lösgodis när jag gick hem men jag klarade att stå emot. Bra Clara!

Var hos pappa idag, alltid lika upplyftande not. 6:e oktober ska vi i alla fall ha anhörigsamtal med sjuksköterskan, chefen och pappas kontaktperson. Något de på Navigatören erbjuder de som har yngre dementa boende dr. Känns tryggt att de verligen bryr dig. Så sjukt bra personal där, om jag mot förmodan skulle bli dement nu vill jag med bo där...

Kommentarer
Postat av: Lisa

får jag oxå följa med på det där anhörigsamtalet eller är det bara mamma o du som ska dit? vilken tid är det förresten? Puss o kram

2008-09-28 @ 10:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback