Flitens lampa

Flitens lampa lyser igen efter helgen. Jag mår bra igen. Jag har vart som en riktigt hemmafru på 50-talet idag. Kokat äpplemos hela dagen, vilken terapi. För mig är det terapi att koka äpplemos och baka, kanske för att det händer så ofta.

Igår var jag ute och rastade Hanna och Oliver, det blev betydligt längre än väntat. 2,5 h var vi ute men vi hade inga klockor med oss, och jag kan väl glatt erkänna att vi var något vilse en stund. dock inte på riktigt, vi visste på ett ungefär vart vi var, i Stora Sundby i alla fall.

Dagens höjdpunkt har väl vart att Sandra kom och besökte mig hos mamma efter hon jobbat färdigt så hann vi tjattra i några timmar. Jag behövde verkligen uppdatera mig om hennes liv och behövde uppdatera henne om mitt med. Det händer ju mycket mellan gångerna...

Nu väntar jag bara på att mamma ska komma och hämta en flyttlåda så kan jag göra vad jag ville hela kvällen sedan. Alltså vila tills imorgon då det ör dags att jobba igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback