Förvirrade jag

Jag sa ju att jag skulle sätta vckarklockan på kavrt i åtta och ringa Elisabet och säga att jag inte kunde komma på mötet. Det gjorde jag men när väckarklockan ringde så stängde ag helt sonika av den. Jag blir galen på mig själv. Halv tio ringde Ann-Marie mig då ringde jag till Elisabet och lämnde ett mycket yrvaket meddelande. Jagvill inte ens tänke på hur det lät.

Jag tycker jag har vart otroligt effektiv idag eftersom jag gick upp klockan halv tio, men den mesta tiden har spenderats framför datorn, jag har officiellt beroende. Jag har dock även hunnit gjöra en omelett till frukost eftersom det enda som finns i min kyl var i stort sätt ägg, paprika och skinka. Förutm för gammal mjölk och halv dålig grönsllad då. Jag har nog Sveriges hemskaste kyl just nu det finns olika saker i den men ingenting som man kan matcha ihop till något ätbart. Jag hade en idé om att göra scones imorse, mycket gott jag vet. Men ne jag hade inget maragarin eller mjölk hemma. För självklart hade jag inget röd men jag hade pålägg....

Jag måste gå och handla lite saker imorgon när jag fått lön. Som mjölk, margarin och knäckebröd. Jag älskar knäckebröd det blir ju verkligen adrig för gammalt, okej det kanske dte blir men innan de hinner jag faktiskt äta upp det. Jag har insett att jag borde göra matlistor och organisera upp mitt liv och matintag.

Till ikväll blir det i alla fall köttgryta och potatis. Imorgon blir det nog en pastasallad med skinka och pesto. Jga måste ju även rensa le hemma i skåpen inför den stundande Norge resan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback