Here's to us one more toast

Jag tvättar och tvättar. Ska alldeles strax springa ner för mina underbara fem trappor igen... Just nu funderarjag starkt på att diska och baka en kaka när jag kommit upp. jag väntar på att Sofia sa komma förbi och hon skulle nog älska lite varm äppelkaka.

Idag har vart en bra dag på jobbet måste jag säga, det känns som att jag kom ihåg allt jag skulle göra i alla fall.

Usch vad trist det här blir, för en kvart sedan hade jag världens bästa idé till vad jag skulle skriva om, men så började jag titta på kläder istäellet. Så nu har jag beställt lite fina höstkläder. En kjol, en klänning, en jacka och ett par skor. Egentligen har jag inte råd men jag vill verkligen inte frysa i vinter. :P Så nu önskar jag att kläderna kom på momangen så jag skulle kunna ha något av kjolen och klänningen på mig på lördag då jag ska på galej. Det är nämligen så att Frida och Cecilia fyller 20 år och ska ställa till med riktigt kalas i "Fridas röda stuga". Ska bli as najs. Jag känner mig dock som något av en pertypooper då jag har gått sta och lever ett vittt liv. Men folk behöver väl en chafför med...

Kommentarer
Postat av: hanna

jag har match söndag så jag blir någ oxå chaffis:)

2008-09-16 @ 20:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback