I recon it's my turn, to win some or learn some.

Jag känner mig underligt deppig/gring ikväll. jag har så mycket ideér med det mesta men så skiter det sig. Ja, men sådant är livet. Dagen har bara svischat förbi på förmiaddagen kom Tessan och vi käkade frukost och snackade lite skit. och Tessan fick betala sina räkningar. Sedan gick vi ner till stan, blev bjudna på klubbkväll på MUS. Självklart kan jag inte den kvällen!

Sedan kom Ewa och Anita och hämtade mig och vi åkte till Sandra, vi hänge på Amarant ett tag. Jag och Ewa hann ha ett smärre gräl för jag var helt säker på att Ewa hade vart på "nya" Amarant, men det hade hon ju inte. Men till mitt försvar får jag väl säga att hon helt verkade ha glömt att de hade bytt lokaler och trodde att vi hade tagit en annan väg. Sedan hängde vi ett tag i Sandras och Roberts lilla söta hus med en riktigt smaskig smörgåstårta.

Imorgon drar jag iväg på planeringsdagar med jobbet så jag ska väl försöka packa lite ikväll. frågan är vad man ska ha med sig. Inte mycket alkohol i alla fall. jag minns hur det blev förra gången när jag blev onykter precis när jag skulle och lägga mig och inte kunde sova och ade en helt ovettig och dum sms-diskussion med en bekant.

Jag lär ju återkomma ikäll eftersom jag inte har så mycket vettigt för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback