I was lifted up again

Idag har jag och Ewa kännt oss riktigt dukitga och aktiva. eller jag känner mig riktigt duktig och aktiv i alla fall, hoppas Ewa med gör det. Vi har vart hos en sådan här himla notarius publicus och fått våra pass kopierade och så har vi mailat på två lägenheter. Jag har dock fått svar på en av dem och det var visning imorgon så den missar vi nog. Sedan var vi även och köpte lite mat, Kina. mums.

Igårkväll hade jag en så himla trevlig kväll. Jag hade ju lovat mig själv att spinna eller gymma men så blev det ju inte. (stor chock) jag åkte istället till Köping med tre av mina kollegor och tittade på dem när det spelade Korpen finalen för MSE fritid  (sjukhuset). Det blev 1-1, efter det förlängning, sedan straffar. Och mina kollegor målvakt räddar alla utom en staff, dvs de vann finalen. jag ångrar verkligen inte att jag spenderade en kall rengning måndagkväll med att nästintill förfrysa tårna i Köping. Det är faktiskt riktigt kul med Korpenfotboll, jag blev till och med riktigt sugen på att spela.

Jag såg just att jag fått mail av den andre tomten med som hade en lägenhet, visning på torsdag, då missar vi den med... Ja, ja det kommer fler lägenheter.

Nu är kvällens projekt att förvälla svamp, hur gör man och hur lång tid tar det? Måste googla. Tacka gudarna för google...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback