I'm gonna do my best if you let me try

Sofia har vart här och nu har vi smaskat varm äppelkaka och te och snackat igenom allt som hänt sedan senast. Det hinner ju hända en del på nästan två veckor.

Jag önkar att det var något bra på tv, men det är verkligen inget som tilltalar mig. Och jag har ingen vettig bok att läsa. Jag kan komma på mig själv att sitta och längta till Norge för där har jag bestämt mig för att läsa alla Ewas böcker. Hon har massor med böcker hemma som jag inte läst. Det faktum att jag inte har något att göra och är uttråkad känns som att det avspeglar sig rätt bra i det här inlägget med, jag har haft en väldigt inspirationsfattig dag. So to speak.

Jag längtar till helgen, jag längtar till fredag då jag och Hanna har bestmt oss för en mys/chillkväll med kogänget. Laga mat och hyra film. På lördagen är det som gäller 20-års fest som sagt. jag har redan sett i gruppen på fb att det kommer massor av roliga människor som har nu flyttat tillbaka till sina studentstäder men kommer tillbaka på en tillfällig visit över helgen och besöker den numera beryktade festen. Hihi.

Jag ska ju som sagt vara chafför på fredag då jag har en vit period i mitt liv och jag satt och funderade en stund och tyckte det var så himla bra att jag inte drack för det kostar så mycket. men sedan insåg jag att det påverkar inte min ekomi nämnvärt just nu att dricka då jag har en del alkohol hemma redan som bara har längtat efter att drickas upp som nu får stå och samla damm och årgångar.

Nej nu kanske jag ska kasta mig i soffan och zappa enstund då. Tyvärr så hr jag missat programmet Världens konflikter som nyss gick på tvåan. ag som verkligen hade längtat efter en lättsmält såpa ikväll...

Kommentarer
Postat av: Ewa

Jag ska oxå på myskväll på fredag inne i stan och jag tänker köra. Jag stöttar dig i din vita period :)



Jag längtar så förbannant till London. Om vi bara kunde få hyra Roys lägenhet nu så vore allting perfekt. Jag har köpt en tröja som är hyr mysig som helst. Jag tänker mig i den i våran soffa med en bra bok i handen och en varm kopp te på bordet. Fan vad besviken jag blir om inte våran lägnehet kommer vara kall som fan :)

2008-09-16 @ 23:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback