I'm on i mission so I can't escape today

När min mamma tröstade mig igår så sa hon att det kommer att kännas bättre när du sovit lite, jag bir alltid lika arg på henne när hon sger så. För när man mår dåligt känns det som att man aldrig ska må bättre. Men om jag ska vara helt ärlig känns det bättre idag, inte bra men bättre i alla fall.

Jag har massor av roliga saker att se fram emot; Hannas och min myskväll imorgon, Fridas och Cecilias 20 års kalas. Jag är bjuden på en annan fest i oktober som kommer att bli smashing. Snart fyller mamma och då ska jag ch mina systrar hitta på något roligt med henne. Sedan ska jag faktiskt flytta till Norge!!! ag vet att det är typ det enda jag tjatar om just nu, men om jag inte har något annat rolit att berätta då.

Jag har btw redan börjat planera vad jag och Hanna ska äta imorgon kväll, när jag inte har något bättre för mig då planerar jag vad jag ska laga för mat. Undrar vad Hanna tycker om baconinlindade kyklingfileér fyllda med mögelost? Sedan kanske lite sorbet till efterrätt? Hanna, vad tycks?

Nu kan jag berätta något roligt som min mamma berättade för mig igår när hon var lite desperat för att jag skulle bli glad. Att jag träffade min kompis mormor med Tessan på sta härom dagen och sedan hade hon träffat min mormor efter det. Min kompis mormor och min mormor är typ bästisar. Då hade Hannas mormor som det är sagt att jag och Tessan var citat: Så in i helvete snygga. Klockrent tycker jag. Tydligen har hannas mormor alltid tyckt att jag har vart snygg för jag har vart så himla lika någon gammal gemensam släkting som var så snygg när hon var ung. Jag har tydligen påbrå då. Men det känns trygg att någon tycker jag är så in i helevete snygg även om det är en ca 75-årig dam....


Så in i helvete snygg. Haha!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Clara, jag sov utan att ens reagera till tio i ett tag. Det funkar ej i norge =)

2008-09-18 @ 13:14:19
Postat av: Lisa

om jag hade varit med så hade vi varit tre så in i helvete snygga systrar =) du glömde ju thomas lilla födelsedag oxå...men det blir väl kanske inte så roligt =) Puss o kram

2008-09-18 @ 14:41:09
Postat av: hanna

maten låter kanon!

o herreguud,,, britt axelsson i sitt esse...

2008-09-18 @ 17:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback