Jag för då och då att du lever från en vän

Imorgon var det tänkt att jag skulle på vuxennämd, men det var långt bort och jag är sjuk så jag vågar inte cykla. Jag har blivit något miljöskadad av att jobba på HIA, jag skulle aldrig träna när jag var sjuk, pericardit lixom. Fy bubblan. Så imorgon ska jag stälan väckarklockan på halv åtta och ringa Elisabet och säga att jag inte kommer på nämden.

Fick en glad överaskning när jag kom hem, massor va människor hade kommenterat mina foton på fb. Lovley att läsa alla kommentarer. Roligast var nog från Hannas vän Clinton från USA: U guys sure know how to party.

Får mig osökt att tänka på SOAP låten:
This is how we party. Minns ni den?

This is how we party
Foolin' with your body
Come on everybody
Can't get enough of you

Doin' what we like
We can do it all night....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback