Just a young girl try to have fun

Jag har vart på kräftis ikväll dårå. Mysigt värre, alltid mysigt att träffa Georg. Jag satt på filmen Trazan åt honom och sa åt honom att ropa när det blev läskigt. Han ropar jag kommer upp och han sitter panikslaget med händerna för ansiktet. Jag trodde Disneyfilmer var för barn. I och för sig blir ju jag fortfarande rädd i Skönheten och odjuret närr Bell blir jagad av vargar.

Sedan åkte vi till Fyrby och käkade en salig blandning av mat. Köttbullar, tacopaj, kräftor och massor med mer. men gott var det. Gerog fick då lite lättöl och dricka och utbrister: Jag är så upprörd nu när jag druckit öl. Alltså två munnar lättöl. Han berättade även om när han var på fjällen när han var fem år och drack snaps och han blev så upprörd att han bara slog. Inget ölsinne har det barnet inte. Sedan sjöng vi även hans favoritlåt: Flottakärlek. Han är det typ underbaraste i mitt liv.

På kylen finns en tackning med ett hjärta och en ko däe det står: Minns du hur fin Klara-ko var innan hon mötte döden? Hälsningar Georg.

Imorgon blir det jobb, sedan sluter Ewa upp här för en uppesittarkväll innan Norge. Mys.

Kommentarer
Postat av: Ewa

Clara, jag börjar bli nervös ! '

Och aldrig finns det något mellan läge i mitt nervösa tillstånd, antigen är jag inte nervös eller så är jag så nervös så jag kan kräkas när som helst =)

2008-09-28 @ 02:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback