Lets enjoy it while we can

Jag har insett att jag är ung och kan leva lite hur jag vill och njuta av livet. Tessan ringde mig imorse vid nio, antagligen första gången han vaknat vid nio på ett år frivilligt. Men hon var hemma hos mamma och då är det tidiga kvällar som gäller. Hon ringade mig i alla fall klockan nio imorse så att jag skulle få höra hur Roland snuttade på hennes hår. Hon kallade mig krogenhagga för att jag skulle ut ikväll med. Men jag vet fasiken inte om jag pallar med att gå ut ikväll med.

Gårdagkvällen blev riktigt roligt. Skönt att man kan ha så kul med få vänner utan att spåra. Det mest spårade igår var väl några bilder på underkläder och de bilder var ända väligt oskyldiga. Jag har dock inte dessa bilder men ni kan få lite bilder från den underbara middagen jag och Hanna skapade.

   

Efterrätten blev även uppskattad av Jessica och Marie som fick en taste av den med. Det är så kul att umgås med Hanna och marie för jag driver ganska ofta med dem eftersom att de tror på det mesta jag säger. Vi hade en diskussion igår om vad fitta och kuk betydde och det köpte de het klart eftersom jag och Jessica visste vad det betydde (de med). Men då örjade jag säga att alla ord betyder ju någonting från början och snopp dte kommer ju från kåldolm från början. och de trodde på mig, men jag kunde bara hålla mig i tio sekunder innan jag dog av skratt för att de är så godtrogna. Vi körde även kortleken vilket ledde till att vi bara fick säga siffror på tyska, high fünf är nu lite v en klassiker.

Imorse vakande vi pigga, glada och fräscha och ställde till med en riktig brakfrukost. Det har nog inte serverats en sådan komplett frukost i min lägenhet sedan jag flyttade in här.


Visst ser de pigga ut? Men Maries ben ser i alla fall bruna ut...


Jag är lättroad.

Jag har funderat med en ny grej i min blogg, en trip down memorylane varje dag i musik. jag har insett att man far hade sjuk bra musiksmak och att jag borde dela med mig av lite klassiker som jag minns från hans kassetband som vi alltid lyssnade på i bilen eftersom att vi älskade hans musik. Det kommer nog komma upp lite länkar till låtar som jag anser att man bör höra i alla fall...

Kommentarer
Postat av: hanna

lyckad kväll, utgång och morgogon!

koldolmar... fan clara, att man går på det varje gång...

Ses på matchen imorgon!

2008-09-06 @ 17:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback