Time to sleep

Nu ska jag sova. har haft en bra och effektiv dag, har hunnit jobba, promenera med Sofia, ringa på en lägenhet i Norge och sist men inte minst koka potatisen torr. Därför blev det att sprinag förbi coop och köpa en macka och frukt till lunch. Klantiga jag.

Imorgon bitti är det dags att jobba igen. Sedan hämtar Lisa mig när jag slutar så åker vi ut till landet.Kräftskiva på kvällen nu ska vi se tredje för i år. Men det blir en lugn kräftskiva hos mormoroch morfar. inte riktigt en HIA kräftskiva. Har även bjudit Hanna som precis som jag behöver en spirtfri helg så att hon ska orka studera ordentligt.

Det fnns endast ett minus med att det finns bankomat vid Sveaplan och det är på helg nätterna när man ska jobba. Men annars överväger det positivt det neggiga på dne fronten. men inatt vill jag bara snälla få sova i lugn och ro, en sjuk Clara behöver detta om hon ska orka prestera på jobbet imorgon.

Kommentarer
Postat av: hanna

tack för omtanken:)

2008-09-27 @ 17:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback