Trevlig kväll

Lördagens galej var mycket trevligt. Det innehöll det mesta en bra hemma fest ska innehålla: nya trevliga människor, några som däckar och lite "skandaler". Skandaler är kanske fel ordval, jag skule vilja säga otippade par... En bra hemmafest innehåller ven en riktigt god middag innan alla nya människor man inte känner kommer, så man blir lite varm i kläderna med sina godaste vänner.

Som sagt så var jag på Fridas och Cecilias 20-års fest, jag och Jessica släppte av Hanna vid Ica Maxi på kvällen med ett löfte om att jag skulle hämta henne när hon ringde och drog sedan iväg mot Kjula/Jäder. När vi kom serverades en mycket god midag ch en mycket god chokladtråta.

Vad är värt att nämnas från festen? Bag in boxen var given och det var lixom den som fick alla underbara människor att beblanda sig med varandra. Att bag in boxen kan göra så mycket. Melker och jag var även på en liten roadtrip och hämtade Hanna, långt ute på vischan hamnade vi och världens sämsta vägförklarare. Och det var inte Hanna.

Sent (mycket sent) omsider var det dags att åka hem och då skjutsade jag och Hanna hem Martin. Sedan tog vi och åkte och käkade på Statoil, där vi träffade Pillan mitt i natten. Klockan 04.25 kom jag sedan i säng. Klockan nio vaknade jag av att Hanna höll på att hosta lungorna ur sig. Jag var lite rädd en stund.

Hanna och jag degade till elva sedan i alla fall, käkae lite frulle och Hanna njöt av att hon inte skulle spela match. Klockan kavrt över ett ringer Johan och frågar hanna om hon inte blivit kallad till matchen. Så Hanna och jag sätter oss i bilen och kör i illfart i Katrineholm där Hanna spelade match. Förlorade gjorde de med. Inget roligt. Sedan träffade vi Martin och spelade TP, resten är nutid och framtid.

Underligt inlägg som tusan, jag har verkligen ingen struktur i mitt huvud just nu... 

Kommentarer
Postat av: hanna

vilken trevlig helg jag hade med dig clara.

2008-09-22 @ 14:33:54
Postat av: Martin

Jag saknar en sak Clara... var är listan med citaten? haha

2008-09-22 @ 22:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback