We got nowhere to run

Idag känns som en dag jag lika kunnat vara utan. Jag gick upp i ottan imorse för att hämta upp min tvätt i tvättstugan som jag hade lämnat på tork. Självklart hade det inte torkat så det var bara att ställa sig att hänga tvätt i ottan. Sedan somnade jag om och drömde en riktigt angenäm dröm som den hemska väckarklockan väckte mig ifrån. Sedan stressa i sig två mackor och sminka sig (nogrannt). Sedan var det jobbet. Det var helt okej tills jag örjade må illa av alla möjliga lukter och jag ville bara hem och sova eller kräkas. jag ände mig otäckt mycket som en bitch. Sedan pratde jag även med en kollega om ett fel som jag gjort för ett tag sedan, vilket inte direkt fick mig att må bättre.

Så jag ringde madde ikväll och hade ångest. Sedan ringde min mamma mig och frågade hur dte var och jag börjar störtböla och kan inte luta. Usch jag känner mig så dålig just nu. Jag känner att jag förtjänar ingenting bra just nu, bara allt dåligt som händer mig just nu det förtjänar jag.

Jag kan inte ens beskriva hur mycket jag längtar till att flytta till Norge, bara få byta miljö.

Jag vet att jag kommer att må bättre imorgon, men just nu. Jag längtar till framtiden!

Kommentarer
Postat av: hanna

jag längtar tills du kommer tillbaka från norge <3

och tills imorgon! Vi hörs ikväll:)

2008-09-18 @ 09:50:28
Postat av: Lisa

det kommer att bli bra lilla lillasyster...o jag kan inte vänta till jag får åka till norge o hälsa på er =) Puss o kram

2008-09-18 @ 11:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback