Wouldn't it be nice if we were older

Idag har jag vart med Tessan i Nyköping. Jag hann shoppa lite bland annat en asskön mössa som ska bli skönt att ha i i höst när det blir kallt i höst. Kommer passa så bra till skinnjackan jag spanat in.

Jag har vart hos pappa idag med, dock med Lisa och mamma. Det var riktigt trevligt pappa var pigg och ville bara ha mera karameller. Plötsligt utbrister han: "Ska vi sjunga?" och sätter igång och sjunger för full hals. Ha har aldrig sjunigt bra min far och jag måste säga att det har nog blivit ännu värre med åren.

Jag funderar starkt på att gå och lägga mig, jag är helt slut jag har inte sovit ut på år och dagar känns det som. Senast jag sov länge var nog i onsdags om man inte räknar med att jag gick upp halv ett i söndags. Men då måste man även se till att jag inte somnade förren framåt halv fyra, fyra på morgonen. Och imorgon bitti kommer Ewa och Anita.
Ewa och jag ska fixa lite inför Norge och så ska vi och titta på en bäddsoffa med som kan bli aktuellt att den inköps och följer med oss. Anita tyckte inte att hon hade något bättre för sig och nestämde sig också för att följa med. Trevligt, trevligt.

Föresten hann och även träffa Hanna idag och diskutera en eventuell utgång på lördag, så vilka är på?

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback