Your everything

Jag vill åka till pappa snart, jag saknar honom. Tror att jag ska dit med mamma på söndag efter jobbet. Btw så hade min farfar fyllt 90 år idag om han hade levt, jag ringde mamma när jag hade en rast under planeringsdagarna och då var hon, Tessan och Lisa på kyrkogården och lämnde blommor. jag saknar min tokige storrökare till farfar som slogs lite med Gotte på hemmet. Konstigt att man kan gå vidare och inte tänka på människor så ofta när de dött, jag insåg just att det var välidgt länge sedan jag tänkte på farfar. Lilla underbara farfar.

Så jag har vart på planeringsdagar med jobbet nu då, riktigt trevligt. Två rätters lunch och tre rätters middag. Kan man göra något annat än att njuta. jag var mest med Minna och Kristin. Riktigt roliga människor de där två. På kvällen så blev det spontan schlager-battle som övergick i blodigt krig. Jag och Kristin rockade med vår version av Glädjens herre. Vi körde även My bonnie som har blivit något av en HIA-klassiker efter kräftskivan.

Ikväll blir det ljusparty, jag orkar egentligen inte men det var så länge sedan jag träffade Bea det är hos så jag måste gå. I miss her. Kanske att de blir lite spontan utgång efter, det jag vet inte riktigt än. jag har snackat med Hanna i alla fall och hon ska ju ut.

Nu ska jag lägga mig på min säng och rulla tummarna en stund och samla lite energi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback