And I like it, I like it, I like it

Jag har funderat på vilka bloggar jag läser och tänkte länka till dem. Inte för att de får så himla många fler läsare då efter som att jag själv inte har så många läsare. Men för att visa vilken bloggnörd jag är. But I like it...

Vänners bloggar:
Hanna
Marie
Jessica
Ewa
Jonas
Anna
Lillit
Cecilia
Martin
Linda P

Bekantingar:
Lollo
Jossan
Linda A
Frida A
Mariah

Frida G
Anita
Andrea

Josse
Jenny

Arbetskamrater:
Ann

Släktningar:
Maria

"Kända bloggar":
Typ alla bloggar på 100apor, i alla fall Alex, Calles, Mackiluren och Stureplans vackraste. Vesslan är en uppstickare där med.

Andra bloggar:
Ume
Gaybloggen (Inte Amirs gayblogg)

Självklart är det varierande kvalité på dessa. Det är olika ofta uppdaterade och självklart kikar jag inte på Blondinbellas, Kissies och Gaybloggens bloggar med ibland. Men de är inte alls lika roliga.

Och ta inte illa upp ifall jag glömt länka till någoon, jag gav upp till slut. Mina fingrar tröttnade på att länka. Om ni har fler tips på bekantingar får ni gärna lämna dem som en kommentar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback