And I was to young to know

Jag känner att man borde stötta någon välgörenhets organisation. Ewa är duktig och stöttar UNICEF, jag stöttar mig själv. Ja, jag är hemsk och skänker inte pengar till något. Men nu har detta ämne kommit upp ett par dagar i rad i mina och Ewas diskutioner, inte att jg har tagit upp att jag är en dålig människa. Men Ewa glömemr allti att ha pengar på sitt svenska konto så hennes mamma får sätta in pengarna som ska dras till UNICEF (alltså är det egentligen indirekt Ewas mamma som stöttar UNICEF). Även när jag surfade höromdagen stötte jag på en annons om isbjörnsfaddar. Ewa och jag diskuterade även den då isbjörnen är mitt favoritdjur.

Så nu funderar jag om ag ska stötta något, jag känenr att jag kan kosta å mig det. Men ad ska jag stötta. Jag har fem alternativ just nu: isbjörnsfadder, någon organistion typ UNICEF eller Rädda barnen, Läkare utan gränser eller sist men kanske mest aktuell för mig är Alzhemiersfonden.
Alla fem är heta alternativ. Vad känner ni?
Jag kan till 90% säga att det blir isbjörnarna eller Alzhmierfonden.
Vicke Blå eller Pappa?


Kommentarer
Postat av: jenny

Köpte mina linser på synsam, de va en ganska ny sort sa dom (fast de va ett halvår sen) men nästan alla är jättenöjda med dom har jag hört. Dom heter Eye Q 24 tror jag. Man KAN ha dom dygnet runt i 30 dagar, fast det är ju ändå bäst för ögonen att låta dom vila ibland. Optikern sa till mig att om ja inte måste sova med dom så är det bäst att låta bli.. I början blev mina ögon ganska irriterade när jag gjorde det men nu har jag dom i typ 2 veckor, vilar nån dag, och sen två veckor till. Nu fick du värsta uppsatsen =P men dom är jättebra.

2009-04-03 @ 01:18:58
Postat av: Lisa

Pappa! Kan det hjälpa någon så att de inte får likadant som oss så är det värt pengar....Puss o kram

2009-04-03 @ 09:47:18
Postat av: Anonym

Jag haller med systra di. Tror icke riktigt pa sadana daar gosefjursgrejer. tror de lurar folk lite for att djuren ser sa sota ut.

Traffade skonaste paret fran norge idag som jag gjorde cyklingen nedfor varldens farligaste vag mer. Alska norrman, de var helt underbara manniskor ju!



Saknar dig min norske jente!

<3

2009-04-04 @ 02:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback